Odpovědi na vaše dotazy – FAQ

E-shop magnetických her plných nekonečných možností a zábavy

Created with Sketch.

Jak vás mohu kontaktovat?

Na výběr máte z několika možností. Můžete se s námi spojit pomocí online chatu, pokud nebudeme k dispozici, zanechte nám zprávu a odpověď vám přijde co nejdříve do e-mailu. Napsat nám také můžete pomocí kontaktního formuláře, umístěného dole na úvodní stránce , případně nám pošlete přímo e-mail na info@magnetickehry.cz. Telefonický kontakt: +420 739 112 386 s možností WhatsApp chatu.


Jaké jsou možnosti doručení?

Jelikož jsou hry objemné a mají určitou váhu a velikost, zasíláme je pomocí přepravních společností. Kurýr vám objednaný balíček přiveze až domů.

Zasíláte do zahraničí?

Aktuálně pravidelně zasíláme v rámci České republiky a na Slovensko. Pokud byste měli speciální požadavek, napište nám a zkusili bychom najít společné řešení.

Jaké druhy plateb mohu využít?

Zaplatit můžete převodem z účtu, případně si zboží objednat na dobírku. Tato služba je ale zpoplatněna 19 ,- Kč. Připravujeme pro vás online platbu pomocí platební karty, která bude již brzy k dispozici.


Kdy mi dorazí objednané zboží?

Dodací lhůta je cca 7 – 10 dnů. Jelikož nejsme výrobní firma, ale manufaktura a vše si kompletujeme sami, může se doba dodání prodloužit. Výroba některých součástí her, vyžaduje svůj čas a péči. Pokud na balíček spěcháte a jste limitováni časem, nebojte se nám napsat – pokusíme se vám vyhovět a balíček odeslat přednostně 🙂

Co když jsem obdržel nekompletní objednávku?

Jsme jen lidé, i to se může stát. Proto se na nás prosím nezlobte, napište nám nebo zavolejte a chybějící zboží vám bude okamžitě doposláno.

Obdržel jsem rozbitý balíček, co mám dělat?

I když se snažíme, aby byly hry co nejlépe zabaleny, bohužel nedokážeme ovlivnit, jak je s nimi nakládáno během přepravy k vám. Pokud je balíček viditelně rozbitý nebo poškozený, je nejlepší, takovou zásilku vůbec od kurýra nepřebírat. V případě, že se tak stalo, kontaktujte nás a společně se domluvíme na podmínkách nápravy.

Balíček mi dorazil, ale chtěl bych ho vrátit. Jak mám postupovat?

Pokud jste s něčím nespokojeni, ozvěte se nám a třeba najdeme společnou cestu. V případě, že chcete balíček vrátit přečtěte si informace na stránkách Reklamační řád a Reklamace, výměna zboží.